Sterowniki Nvidia i 2.6.10

Witam!
Skompilowałem sobie 2.6.10-grsec i chciałem zainstalować sterowniki nVidia z http://nvidia.com/linux Po zainstalowaniu wersji 1.0-6629 jest poważny problem z kursorem, przy wolnym ruchu w ogóle go nie widać, natomiast przy szybszym zostawia po sobie "ścieżkę", która nigdy nie znika. Natomiast wersja 1.0-6111 w ogóle się nie instaluje, moduł się kompiluje, ale nie da się go załadować, jest tylko komunikat "Unknown symbol __VMALLOC_RESERVE". Nie wiem co mogę dalej zrobić. Próbowałem dać opcję "SWCursor" "1" w konfiguracji XF86Config-4 ale nic nie pomogło. Z wersją 6629 problem występuje również na innych kernelach, natomiast na kernelach 2.4.x 6111 instaluje się. Karta graficzna to TNT2 Ultra. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Pozdrawiam!

--
http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`