[no subject]

Ilona Lackowska
Ul : Długa 77                                NIE BĄDŹ OBOJĘTNY
89-652  Łąg                               POMÓŻ  DZIECKU
TEL.052-3986994                    W POWROCIE DO ZDROWIA
http://www.kki.net.pl/~pallotyn/Damianek/damian.htm

                                         Witam i pozdrawiam .
               Nie wiem od czego zacząć ale zacznę raczej od początku. Mam
synka z porażeniem mózgowym i zbieram na leczenie i rehabilitację. Sama
wychowuje dwoje dzieci i jest mi bardzo ciężko . Damian zakwalifikował się
na turnus rehabilitacyjny w Polańczyku  mnie nie stety nie stać by pojechac
tam na koszt własny i dlatego postanowiłam  prosić o pomoc . Może mogli
byście mi jakoś pomóc , Jestem zrezygnowana bo wiem że Damian ma wielkie
szanse na powrót do zdrowia a nie stać mnie na rehabilitacje . Turnus w
Polańczyku kosztuje 3000 zł a ja mam na utrzymanie rodziny 1000 zł na
miesiąc. Błagam was o pomoc. Każdy najmniejszy grosik jest dla mojego syna
nadzieją . Ja ze swojej strony mogę jedynie podziękować i powiedzieć że
odpowiem na każdą wątpliwość mogę  przesłać zdjęcia dokumenty
potwierdzające to że to nie próba wyłudzenia.
                                                   Ilona Lackowska
              Zwracam się z uprzejmą prośbą  o udzielenie finansowego
wsparcia na rzecz mojego syna Damiana Lat 13 . Samotnie wychowuje dwoje
dzieci Emilia lat 12 i Damian który od urodzenia choruje na Dziecięce
Porażenie Mózgowe .
Wymaga ciągłej opieki i rehabilitacji , wiąże się to z dużymi nakładami
 finansowymi .Dotychczas w miarę moich możliwości finansowych starałam się
korzystać z wszelkich możliwych sposobów usprawniania syna . Wyjazdy na
leczenie i rehabilitacje są bardzo kosztowne .Do tej pory Damian korzystał z
możliwości wyjazdu na leczenie w Specjalistycznym Szpitalu Kompleksowej
Rehabilitacji i Ortopedii Dziecięcej   '' Górka '' w Busku Zdroju , Ośrodku
Rehabilitacji i Hipoterapii ,,MAGDALENKA ,, w Wiatrowie, oraz w Ośrodku
Leczniczo-Wypoczynkowym ,,DEDAL ,, w Polańczyku .
Po każdym pobycie można było zauważyć dużą poprawę.
Obecnie Damian zakwalifikował się na turnus rehabilitacyjny w Ośrodku
Leczniczo-Wypoczynkowym ,,DEDAL ,, w Polańczyku .Po ostatnim pobycie w w/w
ośrodku zaobserwowałam  znaczną poprawę stanu jego zdrowia , bardzo dobrze
odebrał zmianę klimatu co zmobilizowało go do ćwiczeń i walki z własną
chorobą .W w/w ośrodku Damian ma fachową opiekę wiele zabiegów które
pozwalają mu poprawić stan własnego zdrowia Widząc uśmiech na twarzy mojego
syna jestem najszczęśliwsza na świecie bo wiem że jeśli Damian ćwiczy pod
fachowym okiem specjalistów to widoczne są efekty jego rehabilitacji .
Sama nie jestem w stanie zebrać kwoty potrzebnej mi na wyjazd na
rehabilitację więc zwracam się z ogromną prośbą o pomoc . Zebranie kwoty
potrzebnej na rehabilitację mojego syna to największy cel w moim życiu ,
dlatego proszę o pomoc .
                  Damian ma duże szansę na poprawę stanu swego zdrowia a
brak fachowej rehabilitacji ogranicza jego szansę na normalne życie.
Nie bądź obojętny-pomóż cierpiącemu dziecku w powrocie do normalności.
Każdy grosik przekazany na rzecz Damiana przybliża go do zdrowia .
                              Fundacja Dzieciom ,, Zdążyć z Pomocą ,,
                            Ul. Łomiańska 5       01-685   Warszawa
          NR  KONTA ; PKO  BP  XV O/Warszawa
                 50 1020 1156 0000 7902 0007 7248
( z dopiskiem ) na leczenie i rehabilitację Damiana Lackowskiego

P.S. Wpłaty mogą być odliczone od podatku.

Aktualności
Wpłaty,darowizny i pożytek publiczny 1% 2004-04-05
Wątpliwości dotyczące statusu pożytku publicznego a wpłaty przekazywane na
Fundację.
W związku z pojawiającymi się licznymi wątpliwościami związanymi z
darowiznami pieniężnymi na rzecz Fundacji, wyjaśniamy, iż darowizny
pieniężne można nadal odpisywać od podstawy do opodatkowania maksymalnie do
10% dochodów dla osób prawnych.
W tej sprawie nie ma zmian i obowiązują te same przepisy, jak w latach
poprzednich.
Zmienił się limit darowizn od osób fizycznych max. do 350 zł rocznie.
W roku bieżącym ustawodawca wprowadza DODATKOWO możliwość przekazania
organizacjom pożytku publicznego 1% PODATKU NALEŻNEGO. Oznacza to, że
rozliczając się z dochodów osiągniętych w roku 2003 (termin rozliczenia
upływa 30 kwietnia 2004 roku), będzie można odprowadzić do Urzędu Skarbowego
podatek pomniejszony o 1% jego wartości. Ten 1% trzeba będzie jednak
najpóźniej do 30 kwietnia br., wpłacić na rachunek organizacji pożytku
publicznego wpisując jego nazwę i dane do formularza PIT-36 w poz. 191 lub
do PIT-37 w poz. 123. Kwota wpłacona zostanie zwrócona podatnikowi przez
właściwy Urząd Skarbowy.

Serwery www, teraz... do >>5 GB<< gratis
a takze Domena gratis! http://www.alpha.pl/