Re: [OT] Pracownia na P100/16MB

Dnia Thu, Jul 08, 2004 at 08:19:11PM +0200, Marcin Sochacki napisał(a):

> Jeśli nie masz możliwości dołożenia RAM-u, to najsensowniej byłoby
> wykorzystać te maszyny jako X-terminale (np. LTSP). Będziesz do tego
> potrzebował silnego serwera. Na tym serwerze każdy użytkownik może
Tak, miałem kiedyś możliwość testowania podobnej konfiguracji, gdzie za
serwer dla terminali posłużył laptop z dużą ilością pamięci. W teorii
powinno przypadać 100 MB RAM na jeden terminal. Moje testy odbyły się
z dystrybucją LinuxEDU (prawie debian) i Slackware. LTSP to jest to.
Jeśli nie będziesz dysponować odpowiednim serwerem, to wiele osób może
mieć kłopoty z cierpliwością. Wiem, że gdy ktoś gościnnie korzysta u
mnie z WindowMaker + Firefox przy 32MB RAMu i łączu 3,6 kB/s, to czasem
ma kłopoty z cierpliwością.
--
konwalie(at)by.onet.pl   | Jabber ID: wojtekgerm@jabberpl.org | GG: 2936505
Linux user number 297551 | Aby ściągnąć mój klucz publiczny wpisz: