[OT] Pracownia na P100/16MB

Witam

Mam postawic pracownie komputerowa, w ktorej by sie odbywaly
zajecia z podstaw sieci komputerowych i distance learning.
Przedmiot prowadzony w ramach doksztalcania nauczycieli.

Idealem dla mnie byloby aby kazda stacja robocza byla serwerem
www, na ktorej kazdy mialby za zadanie postawic portal edukacyjny
Moodle i nim administrowac.

Moge w tym celu przejac komputery, z ktorych najgorszy to P75, 16MB ram
i 400MB HDD bez CDROM i jakas stara ATI, siecowki 3Com'a (ISA). Ogolnie cienko.

Oczywiscie zamierzam stawiac na tym Debiana.

Postawienie na takich maszynach Apache to zaden problem, ale ze wzgledu
na fakt ze trzeba administrowac portalem edukacyjnych z poziomu
przegladarki WWW musze miec na tym X'y i np WMaker

No i pytanie. Czy to ma sens na takich slabych maszynach?
A moze mozna zastosowac jakies triki, ktore spowoduja ze ten sprzet
ozyje? Np. Mozilla wstaje na tym koszmarnie dlugo, nie mowiac o
przegladaniu. Moze jakas inna przegladarka?
Co o tym myslicie?

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |