problem z xserwerem(woody,stable,2.4.25)

Czesc wszystkim!

Mam nastepujacy problem: kiedy wlaczam X-y, i odpalam xterm, to otrzymuje:

X: user not authorized to run the X server, aborting.

czekam chwile, poczym skrypt przechodzi do prompt'a i wszystko smiga jak dawniej. Problem pojawil sie po probie instalacji jadra 2.4.26, ktore zreszta mi nie ruszylo z jakichs powodow..

Probowalem juz dpkg-reconfigure xserver-common

ustawilem zeby dostep do servera mieli wszyscy uzytkownicy zalogowani na konsoli. Wiec tak sie sklada, ze po zbootowaniu systemu loguje sie na konsoli, potem startx, wszystko dziala, wlaczam terminal i wlasnie to wyskakuje.

Prosze o pomoc
Cezary Marchel