Re: ov511

8<----------------------------------------------------------------------------------------------

>I nie wiem co z tym fantem zrobic. Bardzo bym chcial odpalic wreszcie
>te kamerke..
>Czy ktos moze poratowac mnie jakimis wskazowkami?
>Z gory bardzo dziekuje!
8<----------------------------------------------------------------------------------------------
Witam
Osobiście nie uzywam zadnej kamerki i nie miałem doczynienia z modułami
do kamerek;
pewnie się myle ale mozliwe ze masz COŚ źle podlinkowane lub
wyeksportowane ;)

Ciekawy referat na temat V4L (Video4Linux) są dostępne na stronie WARLUG
Przed referatem była próba podłaczenia takiej właśnie kamerki (lub
podobnej )i  po niewielkiej zmianie w źródłach drivera zakończyła się
sukcesem ;)
O ile jeszcze nie odwiedzałeś to polecam http://warszawa.linux.org.pl/

--
Paweł y0 Bielecki