3com czy intel

Mam pytanie jakie sieciówki kupić do serwera, który jest serwerem dostępowym

Do Internetu dla 100 userów, ponieważ obecnie pracuje na 3comach, sieciówki

Do których podłączony jest net to  3Com Corporation 3cSOHO100-TX Hurricane, ale mam

Pewien problem, że co 6 godzin musze zresetować eth1 (sieciówka udostępniająca net jest to

3Com Corporation 3c905C-TX/TX-M) i resetować firewalla,

Ponieważ jeżeli tego nie zrobię to zaczynaja skakać pingi i ogólnie Internet kiepsko działa,

Używam htb do dzielenia nie wiem czy to ma jakiś związek, ale nie chce, żeby wszystko resetowało

Się co 6 godzin, ponieważ zrywa userom połączenia.

Moje pytanie jest takie czy warto zmieniać sieciówki na Intela PRO /100+, czy to może nie być

Wina sieciówek, a zupełnie czegoś innego, jeżeli  udzieliłem zbyt małej liczby informacji to mogę

Cos jeszcze napisać.

Btw. Wyczytałem na necie, ze chipset via na płycie głównej czasami, nie chce działac dobrze

Z 3Comami, ale nie wiem czy to prawda, jakby ktoś coś wiedział to niech da znać.

Pozdrawiam

Adam.