Re: squirrelmail, debian testing, duża liczba emaili

On Fri, 16 Apr 2004 13:16:51 +0200
Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> wrote:

ok inaczej, miłem wcześniej na tym serwerze debian woody, oraz to samo
oprogramowanie (squirrelmail, courier-imap) i jeszcze większą liczbę maili,
i działało to o wiele szybciej i efektywniej. Dlatego moje zdziwienie.
Ale ok, wykorzystam Twoje rady wanted ;)

> Możesz optymalizować, np. mount z opcją noatime.

odpada

> Sprawdź tę samą skrzynkę w mutt-cie jak długo się otwiera.

szybko

> Sprawdź to samo przez jakiegoś klienta IMAP, np. Mozillę.

Własnie przez klient poczty jest w porządku, dlatego skłaniam się ku
sqirrelmail, dziwi mnie jednak, iż upgrade na nową wersję spowodował spdek
wydajności.

> Ewentualnie zainstaluj na próbę innego webmaila.

Chyba to pozostaje..

--
... life is brutal:
# ls -al /dev/heaven /dev/hell