Re: squirrelmail, debian testing, duża liczba emaili

On Friday 16 of April 2004 12:47, Robert Olejnik wrote:
>witajcie
>
> Mam serwer na debian testing i używam squirrelmail jako webmail, oraz
>courier-imap jako serwera imap. No i zauważyłem, że przy bardzo dużej
> ilości maili, to po prostu nie chodzi tak jak powinno (strasznie
> wolno, długi czas oczekiwania na otworzenie sie skrzrynki...).
>Nie wiem czy to problem squirrelmail, czy może serwera imap..
>Czy ktoś z grupowiczów może miał taką sytuację, bo nie za bardzo wiem
> jak to ugryźć..

Chyba nie pomogę ponieważ meili dostaję dzienni około 100 (to chyba nie
wiele) i bardzo mało ludzi (20) korzysta  z mojej poczty.
U mnie na sqwebmail wszystko wydaje się śmigać w porównaniu do twiga czy
innych..
wszystko z paczki mam +dodatek-tłumaczenie sqwebmaila

Może poprostu juz dysk Ci nie wyrabia
no sam nie wiem

Korzystająć z okazji dodam swoje pytanko :D
Mam virtualnych userow w bazie  i obecnie vuser ma taki sam uid i gid
ktore wskazuja na usera vmail w systemie, ale chciałbym aby karzdy
vuser miał inny uid.
Nie wiem co i jak zrobić aby sqwebmail wysyłał poczte jeśli karzdy vuser
miał by inny uid nie związany z faktycznym userem w systemie?
Podczas próby wysłania wywala mi że nie moze znalezć usera o takim uid i
koniec ;)

--
Paweł y0 Bielecki
JID: pawciobiel(at)jabber(dot)org