Re: squirrelmail, debian testing, duża liczba emaili

On Fri, Apr 16, 2004 at 12:47:42PM +0200, Robert Olejnik wrote:
> witajcie
>
>  Mam serwer na debian testing i używam squirrelmail jako webmail, oraz
> courier-imap jako serwera imap. No i zauważyłem, że przy bardzo dużej ilości
> maili, to po prostu nie chodzi tak jak powinno (strasznie wolno, długi czas
> oczekiwania na otworzenie sie skrzrynki...).
> Nie wiem czy to problem squirrelmail, czy może serwera imap..
> Czy ktoś z grupowiczów może miał taką sytuację, bo nie za bardzo wiem jak to
> ugryźć..

Parafrazując palacza z Misia ("Jak je zima, to musi być zimno"):
Jak jest dużo maili, to musi działać wolno.

Możesz optymalizować, np. mount z opcją noatime.
Sprawdź tę samą skrzynkę w mutt-cie jak długo się otwiera.
Sprawdź to samo przez jakiegoś klienta IMAP, np. Mozillę.
Ewentualnie zainstaluj na próbę innego webmaila.

Wanted