Re: Neostrada_instalacja_sagem_debian

> 1) Opis dotyczy instalacji na jajq linux-2.4.21, ja to usiłuję zrobić na
>    2.4.18, czyli tym co jest w pierwszym woodym z L+. [...]

Proponuje sciagnac zrodla najnowszego 2.4 i skompilowac. W 2.4.24
znalazlem wszystkie wymieniane w opisie opcje.

> 2) Opisujący używał drivera eagle-1.0.4. Ja natomiast na płycie CD z
>    Neostradą dostałem... nie wiem w jakiej wersji. [...]

Olej to co masz na plytce i sciagnij sobie sterownik i programy
stad:

http://neostrada.info/download/sterownikimenu.php?dload=6

> 3) W-g opisu wszystko ładnie sioę kompiluje ;-). Niestety u mnie wali
>    się kompletnie       :-((( : [...]

Mialem to samo. Wersja pobrana z w/w linku kompiluje sie bez zadnego
problemu.

Jak bedziesz mial jakies problemy to pytaj dalej. Pomoge ile bede
mogl.

Piotr Konieczny