Re: Neostrada_instalacja_sagem_debian

> Zrób to na jądrze 2.4.25, bez USB 2.0. Żeby mieć "tcpmss match support to
> chyba musisz nałożyć na kernel łatki Patch-O-Matic.

Mam zrodla 2.4.24 bez zadnych latek. W "Networking options" -> "IP:
Netfilter Configuration" mam w/w opcje.

> Sterowniki, które masz są bardzo przestarzałe. Na Googlu wpisz "Eagle +Sagem".

Użyłem sterowników i toolsów stad:

http://neostrada.info/download/sterownikimenu.php?dload=6

Udalo sie uruchomic, chociaz za pierwszym razem cos bylo nie tak
(opisywalem problem na liscie o ile mnie pamiec nie myli). Od
wczoraj serwer dziala bez najmniejszych problemow.

Piotr Konieczny