Re: Neostrada_instalacja_sagem_debian

On Thu, Apr 08, 2004 at 07:46:13AM +0200, Piotr Konieczny wrote:

> Proponuje sciagnac zrodla najnowszego 2.4 i skompilowac. W 2.4.24
> znalazlem wszystkie wymieniane w opisie opcje.

> Olej to co masz na plytce i sciagnij sobie sterownik i programy
> stad:
>
> http://neostrada.info/download/sterownikimenu.php?dload=6

> Mialem to samo. Wersja pobrana z w/w linku kompiluje sie bez zadnego
> problemu.

tylko nie wiem po co utrudniać sobie życie. Wszystko jest w pakietach :
eagle-adsl-data - Data for Eagle USB ADSL modems
eagle-adsl-modules-src - Kernel module for Eagle USB ADSL modems
eagle-adsl-tools - Userspace tools for Eagle USB ADSL modems

zainstaluj sobie te paczki, przekompiluj jądro. Opisałem to tutaj:
http://linux.biz.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=3
u mnie chodzi na podobnej konfiguracji bez problemu na trzech maszynach.

pozdrawiam
gringo

--
Artur Stelmaszyk			 http://www.arturo.eu.org