Re: Neostrada_instalacja_sagem_debian

On Wed, Apr 07, 2004 at 06:53:50PM +0200, Marcin Landowski wrote:
> [...]
> problemy.
> U mnie niestety już na samym początku, czyli kompilacji i instalacji
> sterowników.
>
> 1) Opis dotyczy instalacji na jajq linux-2.4.21, ja to usiłuję zrobić na
>    2.4.18, czyli tym co jest w pierwszym woodym z L+. Czy może to mieć
> 	jakieś znaczenie i być powodem niepowodzenia? Bo np. opis zaleca
> 	wkompilowanie opcji "EHCI HCD (USB 2.0) support (EXPERIMENTAL)", a
> 	nie znalazłem takiej. Również nie znalazłem w tej wersji kernela
> 	"<*>tcpmss match support" (a może ślepy jestem?

Zrób to na jądrze 2.4.25, bez USB 2.0. Żeby mieć "tcpmss match support to
chyba musisz nałożyć na kernel łatki Patch-O-Matic.

> 2) Opisujący używał drivera eagle-1.0.4. Ja natomiast na płycie CD z
>    Neostradą dostałem... nie wiem w jakiej wersji. Nie ma numerka, pisze
> 	jedynie że testowany był jedynie na RH 7.2  Opis jest sporo starszy,
> 	więc podejrzewam, że załączony sterownik jest w trochę nowszej
> 	wersji. Np. nie ma tam żadnych pachy, które wymienia autor opisu.
> 	Źródła drivera wyciągnąłem z Fast800.2.0.5.tgz, gdzie w środku był
> 	dodatkowo EAGLE_USB_LINUX.tgz

Sterowniki, które masz są bardzo przestarzałe. Na Googlu wpisz "Eagle +Sagem".

A tak w ogóle, to był opis instalacji Neostrady z tym modemem w gazecie Linux+.
Właśnie wg tego opisu ustawiłem Neostradę w firmie, gdzie pracowałem do końca
zeszłego roku. Nadal nie mają z internetem żadnych problemów

--
|__  / |__  _   _ ___ _______| | __ | ->  E-Mail: zt_k@wp.pl <> GG: 4180810  <-