Re: gdm po polsku?

W liście z czw, 01-04-2004, godz. 12:27, MRH pisze:
> hej,
>
> co zrobić, aby gdm na "dzień dobry" startował po polsku? Ustawiłem we
> właściwościach j. polski, jednak po starcie systemu jest po angielsku. Co
> ciekawe, jak z konsoli wywołam:
> /etc/init.d/gdm restart
> to już jest po polsku.

Ja poradziłem sobie na szybko:
-skopiowałem /etc/init.d/gdm do /usr/local/bin
-zrobiłem swój plik /etc/init.d/rc.local (oczywiście komendą
update-rc.d)
-tam daję export LOCALE=blablabla a na końcu startuję /usr/local/bin/gdm

działa
--
Krzysztof Kajkowski    GG: 176706     jabber: cayco@chrome.pl
Gazeta Studencka    http://www.studencka.pl/