Re: gdm po polsku?

Krzysztof Kajkowski wrote:

W liście z czw, 01-04-2004, godz. 12:27, MRH pisze:
hej,

co zrobić, aby gdm na "dzień dobry" startował po polsku? Ustawiłem we właściwościach j. polski, jednak po starcie systemu jest po angielsku. Co ciekawe, jak z konsoli wywołam:
/etc/init.d/gdm restart
to już jest po polsku.

Ja poradziłem sobie na szybko:
-skopiowałem /etc/init.d/gdm do /usr/local/bin
-zrobiłem swój plik /etc/init.d/rc.local (oczywiście komendą
update-rc.d)
-tam daję export LOCALE=blablabla a na końcu startuję /usr/local/bin/gdm

działa

uf, już też sobie poradziłem - udało mi się wygooglać i wczoraj wieczorem zadziałało:

export LC_ALL=pl_PL
do /etc/init.d/gdm gdzieś na początku.

BTW, w nowym gdm (debian/unstable) pojawiła się opcja, aby akcje menu Shutdown, Restart, ..., nie wymagały wpisywania hasła roota. Przydatna rzecz na komputerku domowym :)
pozdrawiam,
--
misiek
Michał R. Hoffmann