Re[2]: scanlogd

Saturday, April 3, 2004 (4:41:12 PM) bieniu gras wpadł(a) na genialną myśl:

>bg> Witaj Radosław,

bg> W Twoim liście datowanym 3 kwietnia 2004 (12:38:10) można przeczytać:

bg> mnie ogolne wkurzyl syslogd, dawalem linijki aby logowal mi firewalla
bg> i nic nie kumal, wzialem syslog-ng i jestem zadowolony - polecam

Ja do logowania firewalla uzywam chwilowo ulogd. Juz od dluzszego
czasu mam zamiar zabrac sie za syslog-ng, ale brakuje mi czasu.

A wracajac do scanlogd, uzywasz go razem z syslog-ng? Wg. dokumentacji
wszystko powinno dzialac ze standardowym syslogiem:/

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]