Re: Mozilla z paczek w SID

On Wed, Dec 29, 2004 at 03:11:24PM +0100, Mikołaj Menke wrote:

> Bajki jakieś niestworzone opowiadacie. ;-) Chodzi wszystko, aż miło
> popatrzeć.

Niewiele mi to pomogło :-)

A mi nie chodzi i kropka. Nie wiem czemu :(

Ale teraz z innej beczki, nie bede zaczynal nowego watku.

Wyobrazmy sobie chat ... na Interii (chwila rozrywki mi sie nalezy :-)
Wchodze do jakiegos pokoju i laduje mi sie aplet javy. Na koniec
pokazuje sie okienko logowania. Powinno wygladac tak, ze jest miejsce na
wpisanie usera i hasla (opcjonalnego) i czerwony przycisk wejscia.

A ja nie widze czerwonego przycisku :( Jak go nie widze to niestety nie
wejde na chat. Pomaga mi na to gdy usune ~/.mozilla/ z ustawieniami.

Zauwazylem ze ma to zwiazek z ustawieniem w Mozilli/FireBird'ie
minimalnej czcionki na inny rozmiar niz default.

Tak jaby ta Java dostosowywala sie do tych ustawien i ,,przewracalo'' sie
jej to nieszczesne okienko logowania.

Nie bardzo wiem co moge zrobic.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |