Re: pendrive

> a                   [-M--] 28 L:[  1+ 9  10/ 10] *(233 / 233b)= <EOF>
> tak wyglada to tak jesli wloze pendriva
> usbfs on /proc/bus/usb type usbfs (rw)
> tmpfs on /dev/shm type tmpfs
> a po wpisaniu
>  cat /proc/partitions
>
>  125     0         25 uba
>   125     1     255983 uba1
>
>   moze ktos wie o co chodzi?
>

> --

Ja nie....
Ale jest fajny programik USBVIEW. On Ci pokaze, co jest wcisniejte w gniazdo USB. Moze sie dowiesz, czy PEN dobrze dziala. Czy wspolpracuje? Nie podwazam Twojego profesjonalizmu, ale moze USB w kompie masz 1.1, a PEN jest 2.0.
U mnie usbview pokazuje wszystko na temat pena. Lacznie z producentem i numerem seryjnym. (wiem, ze "gadaja" ze soba)
Szkoda tylko, ze nie siedze przy swojej maszynie.... nie pamietam wszystkiego, co zrobilem, aby Pen "chodzil".
Nie mniej jednak rozwiaznie znalazlem na jakims "sajcie".

PZDR
QD