Mozilla z paczek w SID

Witam

Jak mi sie cos chrzani i loguje, to ogladam logi i naprawiam, ale
jak nie loguje, to ja glupieje :-(

I tak mam z Mozillą z paczek, z SID'a. Juz dawno temu sprawiala
mi problemy, wiec myslalem ze to blad tymczasowy i wyrzucilem paczkową,
zainstalowalem z MozillaPL. Ta dziala prawidlowo, ale kiedys, kilka dni
temu zachcialo mi zainstalowac znow z paczek. Nadal nie dziala, wiec
chyba problem jest u mnie.

Polega on na tym ze jesli w ~ nie istnieje ~/.mozilla to mozilla z
paczek uruchamia sie no i wyglada ze jest dobrze. To jest pierwsze
uruchomienie - ono zazwyczaj tworzy w ~ katalog .mozilla i tam wrzuca te
ustawienia. Kolejne uruchomienia Mozilli nie odnosi skutku.
Uruchamiam oczywiscie z xterma. Program ,,wychodzi'' bez zadnych
bledów. Nie wiem czy sie jasno wyrazam - konczy dzialanie i nic nie
pisze :-(

Mial ktos cos podobnego? A moze ktos ma jakas rade ....
Google przeszukalem, ale moze zle szukalem. Zawsze mam problemy z
diagnozowaniem tych dziwnych, wielkich programow :-(

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |