Re:Problem z Sambą,Cups'em i drukowaniem - c.d.

Uff,

po dobrych 10 godzinach udało mi się wydrukować już stronę testową cups'a i
kilka innych (przypomnę że drukarka stoi pod win XP)! nigdy sie tak nie
cieszylem z wydruku strony testowej :> wszystko fajnie jednak mimo że mam
ustawiony rozmiar na A4 to wydruk znajduje się tylko w górnej lewej części
kartki - szer. ramki 12,1cm, a jej wysokość to 17,1cm(odleglosc od lewej i
gornej strony kartki to 0,3cm). Dokumenty np: z Openoffice'a też sa drukowane
tylko w tej czesci kartki... Na stronie testowej mam wypisane pod Imageable
Area   Page Size: 8.0x11.2inch, ale nie drukuje tego jako A4 ?

Próbowałem :

1. z linuxprinting.org zmiany ustawień w ppd tym programem alignmargins, ale
mimo wykręcania tych x,y,ml,itd o duze liczby w rozne strony przesunela sie
tylko dolna czesc ramki o jakies 0,2cm. Wiec albo nie zrozumialem tych
angielskich instrukcji tak jak powinienem albo u mnie to nie pomoglo...

2. zmiany ręcznej tych ustawień w sterowniki ppd. Mam tam :
 Page Size A4/A4 : "<</PageSize[595 842]          itd.
 Wiec myslalem ze moze są to dane w inch'ach i probowalem zmiany na 800 1120
ale rowniez bezskutecznie.

Coś ogranicza wymiar tego drukowania... Jakieś pomysly co to może być ?
Moja drukarka to Canon BJC-4000, może ktoś ma ładnie chodzącą ??

Z gory dzieki za wszelkie wskazówki!

pozdrawiam,
ML