Re: Urzadzenie archiwizujace

U mnie archiwizację serwerów robię na dyski 200GB (IDE), które są
zamontowane w oddzielnym, przeznaczonym na wykonywanie archiwizacji,
serwerze. Takie rozwiązanie jest dość wygodne i tanie. Samą archiwizację
robię tarem z zipową kompresją i puszczam to w locie na wspomniany serwer
archiwizacyjny przez ssh. Napisałem sobie do tego celu skrypt bashowy
podpięty pod crona, który w tej chwili działa tak, że archiwizacja odbywa
się raz na tydzień (w weekendy) - w tym raz w miesiącu wykonywana jest pełna
archiwizacja serwera a pozostałe trzy razy przyrostowe.

Mam to zrobine podobnie tzn.
4x80GB (IDE) spiete LVM, codzienny backup przyrostowy rsync z zachowaniem zmian. Wykorzystuje wlasne skrypty,
ale jest fajny pakiecik rdiff-backup, ktory robi wlaciwie to samo
Mozna pokusic sie jeszcze o jakiegos soft-raida.
--
kajko