Re: Urzadzenie archiwizujace

On Thu, 23 Sep 2004 12:48:05 +0200
Krzysztof Zubik <kzubik@netglob.com.pl> wrote:

> Witam :-)
> Na poprzednie moje pytanie nikt nie odpowiedzial :-)
> Wiec pytam sie teraz inaczej
> Jakie jest najlepsze urzadzenie archiwizujace zeby wspolpracowalo z
> linuxem - odmiana oczywiscie Debian :-) Z oprogramowaniem i mniej
> wiecej pojemnoscia jednej tasmy ( dysku ) ok 200GB
> Dzieki za odpowiedz
> Pozdrowienia
> Kris

U mnie archiwizację serwerów robię na dyski 200GB (IDE), które są
zamontowane w oddzielnym, przeznaczonym na wykonywanie archiwizacji,
serwerze. Takie rozwiązanie jest dość wygodne i tanie. Samą archiwizację
robię tarem z zipową kompresją i puszczam to w locie na wspomniany serwer
archiwizacyjny przez ssh. Napisałem sobie do tego celu skrypt bashowy
podpięty pod crona, który w tej chwili działa tak, że archiwizacja odbywa
się raz na tydzień (w weekendy) - w tym raz w miesiącu wykonywana jest pełna
archiwizacja serwera a pozostałe trzy razy przyrostowe.

Pozdrawiam
Tomasz Bieliński