Re: Urzadzenie archiwizujace

On Thu, 23 Sep 2004 12:48:05 +0200
Krzysztof Zubik <kzubik@netglob.com.pl> wrote:

> quality napisał.
> Witam.
> Moze Partimage. Wiecej o nim pod http://www.partimage.org.
> On ma rowniez polska werse jezykowa. Knoppix ma partimage wbudowany w
> distro.
> Obraz partycji/dysku moznA juz wgrac na dowolny nosnik gdzie go
> pomiescuisz
> oddzielny HD, tasma, lub plyta CD.

Tak jakos nijak nie utozsamia mi sie urzadzenie archiwizujace z
programem sluzacym do tegoz.
Jesli zas chodzi o urzadzenie o pojemnosci okolo 200 GB, to chyba
najtanszy bedzie dodatkowy dysk o takiej wlasnie pojemnosci (cena
pomiedzy 500 a 600 PLN *ide*). Moze byc uzywany jako zwykly nosnik do
backupu, lub z dodatkiem odpowiedniego kontrolera zagoniony do
mirroringu.

--
Piotrek Bińkowski | Mnie się widzi, że gdyby nie komercyjne firmy
  UnRegistered    | żadnych niusów by nie było.