Re[2]: Abit BE6-II i dysk UDMA66

Saturday, July 10, 2004 (11:17:12 PM) Lth wpadł(a) na genialną myśl:

L> Wydaje mi się, że jednak problem nie tkwi w Linuxie.
L> Prawdopodobnie mamm taśmę gdzieś uszkodzoną... którąś żyłkę.
L> Tyle, że na Windows to działa.... gry zrzucają się z CDROMu bardzo szybko.
L> A pliki z partycji na partycje ida jeszcze szybciej....

L> Inna  rzecz  jaka  mi  się  dzieje  to  to,  że  startuje system po
L> włączeniu zasilania bez problemu. Natomiast po restarcie BIOS szuka
L> systemu na CDROMie i floppie... i dyskach na zwykłym IDE, natomiast
L> nie   chce   szukać  na  dysku  podłączonym  do  kontrolera.  Teraz
L> najlepsze...  nie pomaga ctrl+alt+del i nawet reset, restartuje się
> [...]

Prawie  identyczne  objawy  mialem  niedawno na plycie pod athlona, na
ktorej  na  skutek  zatarcia sie lozyska w wentylatorze na chipset'cie
polecial  w  kosmos  kontroler dysku twardego. Komp startowal, odpalal
windowsa,  po czym pokazywal niebieski ekran z komunikatem uszkodzenia
rejestru  i  restartowal  sie.  Po  restarcie nie widzial juz dysku, z
ktorego   przed   chwila  wystartowal  system.  Dopiero  wylaczenie  i
wlaczenie  pomagalo.  Po dluzszym kombinowaniu bylem zmuszony wymienic
plyte  glowna.  Moze w tym przypadku to krok dosc radykalny, ale jesli
wymiana tasmy nic nie pomoze...

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]