Re[3]: Abit BE6-II i dysk UDMA66

Radosław Maliborski napisał:

> Prawie  identyczne  objawy  mialem  niedawno na plycie pod athlona, na
> ktorej  na  skutek  zatarcia sie lozyska w wentylatorze na chipset'cie
> polecial  w  kosmos  kontroler dysku twardego. Komp startowal, odpalal
> windowsa,  po czym pokazywal niebieski ekran z komunikatem uszkodzenia
> rejestru  i  restartowal  sie.  Po  restarcie nie widzial juz dysku, z
> ktorego   przed   chwila  wystartowal  system.  Dopiero  wylaczenie  i
> wlaczenie  pomagalo.  Po dluzszym kombinowaniu bylem zmuszony wymienic
> plyte  glowna.  Moze w tym przypadku to krok dosc radykalny, ale jesli
> [...]

Nie mam wentylatora na chipsecie. Pozatym nie mam niebieskiego ekranu!!
Wogóle nie szuka systemu na dysku podpiętym do kontrolera.
U ciebie ewidentnie zawiesza się w czasie ładowania. U mnie się NIE
zawiesza.... przestaje szukać!

Rozwiązania tego problemu już chyba nie znajdę... bo oddałem kompa dziś
właścicielowi.
Ważne, że wszystko działa... co prawda Linux bez DMA, ale działa.... :)
Porozważać teoretycznie też możemy../ :P będe wiedział co robić jak komp
pewnego dnia do mnie wróci.