Re: [OT] Pracownia na P100/16MB

On Fri, Jul 09, 2004 at 10:41:16AM +0200, Wojciech Ziniewicz wrote:

> Miałęm kiedyś do czynienia z konfiguracją p90, 16 mb ramu + Debian.
> Co można na ty mpostawić ?  Na przykład prosty serwerek BOA  , o przeglądarce Typu Firefox alo Mozilla to zapomnij że będzie się włączać mniej niż 2 minuty  (na mmx 200 ,64 mega ramu włącza się około minutyi chodzi strasznie wolno). Przeglądarka pod takie starre kompy to przede wszystkim DIllo ( wersja 8.1 dostępna apt-getem) i links (nie "lynx") - wersja graficzna i całiem łątwa w obsłudze. Osługuje proste ramki i ma cookiesy. Co do X'ów to mam świetną rzecz.
> Używałem tego u siebie w domu i w szkole.
> [...]

Dobre. Sprawdzalem, ale w domu.

Laptop (C600E/~190MB/TridentCyber9525/20GB) - stacja robocza

A1700+/256MB/GF4MX420/80GB - server

Niezle to wyglada, z tym ze i tak slimaczy, bo mojo laptopowa
karta graficzna nie jest supportowana przez svgalib i musialem
skorzystac z VESA. Wiec slimaczylo. Ale w pracy mam jakies ATI
wiec jest szansa ze svgalib pojdzie na sterownikach dedykowanych.

Ciekwawy pomysl.
Studenci stawiaja sobie serwer u siebie na stacjach roboczych
w trybie testkowym oczywiscie, a konfiguracja tego co trzeba
konfigurowac pod X'ami przeprowadzaja laczac sie uprzednio
z vncserver'em.

Tylko jak postawic 16 vncserver'ow na serverze X'ow. Na jedna grupe
 oczywisciei a bedzie ich 4 :-) Skryptem?

No chyba ze kazdy student na poczatku zajec polaczy sie z
serwerem przez np. ssh i uruchomi z wlasnego konta vncserver.
Potem juz polaczy sie z poziomu svncviewer.
Hmmm.

A wiesz moze jaka maszyne musze postawic na serwer, zeby 16 osob
moglo dzialac w tej konfiguracji? Minimum sprzetowe?

Ale i tak wielkie dzieki.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |