Re: debian na biurko

Witajcie,

= = = = = = = = =
> Redhat kosztuje :P jesli juz mamy sie czepiac :D

nie zgadzam sie z tym :-) na serwer - owszem, ale mowimy o desktopie
:-) - a tutaj o ile mi wiadomo licence zadne nie sa potrzebne a juz
tym bardziej oplaty :]
no chyba ze sie myle - jesli tak - prosze o poprawe mojego myslenia;-)

> Używam linuxa bo mówi mi wszystko co się dzieje w systemie, nad
> wszystkim mam kontrole i moge dobrze diagnozować problemy na
> serwerze.

NTG :-)
serwer =/= desktop :]
mowimy desktopie - j/w/temacie

Slackware na desktop ? szerokiej drogi :]

Marcin.