Re:

Dzień dobry,

MC> Mam taki problem z serwerem pocztowym. Nie wiem dlaczego ale
MC> nie mogę wysłać maila na skrzynkę w web.de. W logach mam coś

kilka dbni temu miałem to samo
oni chyba zablokowali adresy tepsy  (jakieś klasy albo coś)
telnetuj sie na port 25 tego serwera to zobadzysz komunikat, że nie
przyjmują od ciebie poczty - bo jesteś:
open proxy
operlayem
spamerem

ponieważ mój serwer to zadnych sie nie kwalifikuje napisałem
zgłoszenie (z tej ich strony) przez ich formularz

Oczywiście zero odzewu, ale poczta nagle zaczęła dochodzić ...

Wojtek

--
== TRUSTNET == internet service provider =