LILO - jak uniemożliwić hidden partycji

Witam

Mam w lilo 3 pozycje:

- debian(testing)
- windowsXP
- windows98

Gdy wybiorę windowsXP, to okazuje się, że partycja, na której jest
win98 automatycznie staje się partycją hidden, przez co w tym systemie
(XP) nie widać tej partycji.
Ten problem nie istniał, gdy miałem zainstalowanego grub-a.
Niedawno ponownie zainstalowałem debiana i niestety grub jakimś cudem
mi nie działa. Po ponownym rozruchu komputera (bezpośrednio po
zainstalowaniu systemu podstawowego Debiana a w nim Gruba) - system już się nie uruchomił -
musiałem użyc płytki Knoppixa, żeby zainstalować lilo.
Na starcie wyskakuje "Grub Error 18" więc przerzuciłem się na lilo.
Tylko, że nie wiem, jak w lilo skonfigurować pozycję, żeby partycja,
na której jest windows98 nie ukrywała się.
(Sytuacja jest podobna, gdy wybieram z menu LILO windows98 - wtedy partycja NTFS
staje się hidden).

Jeśli ktoś wie, w czym tkwi problem to proszę o pomoc.

ajbm.