Re: your mail

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Marek Chrobak napisze:

> Mam taki problem z serwerem pocztowym. Nie wiem dlaczego ale nie mogę wysłać maila na skrzynkę w web.de. W logach mam coś takiego
>
> Jun 28 15:05:53 localhost postfix/smtp[2950]: 78A89DE4C8: to=<ktostam@web.de>, relay=mx-ha01.web.de[217.72.192.149], delay=70556, status=deferred (lost connection with mx-ha01.web.de[217.72.192.149] while sending HELO)

Polityka antyspamowa:

220 WEB.DE
ehlo me
554 Transaction failed. Visit http://freemail.web.de/reject for explanation.
Connection closed by foreign host.

Gdzieś tam jest formularz, który pewnie trzeba wypełnić.

Bardziej zabawnie jest z everymail.net:

553 5.3.0 Mail rejected: Your provider supports spamming and is a spam
source. We recommend to switch to another provider for your mail
connectivity who does not support spamming!

ze wszystkiego co ma cokolwiek wspólnego z SDI czy Neostradą (w każdym
razie wszędzie gdzie mam dostęp aktualnie). Ciekawe, czy modemy TP też
pod to podpadają 8)

Jacek Kawa  **Dojrzałość jest gorzkim rozczarowaniem, na które nie ma
             lekarstwa, chyba, że uznamy za jakieś lekarstwo śmiech**