[p.pruszczak@pro.onet.pl: Odp.: Re: pytanie o zrobienie ghosta z NT-kiem]

Załączam

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216
--- Begin Message ---
partimage daje radę ;)

sektor startowy czystego dysku ustawiłem fdiskiem z windy98 (fdisk -
partycja dos - aktywna) - mogłem być może tego nie robić, ale mało czasu
miałem do dyspozycji a ludzie w stoenie bardzo niecierpliwi

działa, dla 700 MB danych na dysku poniżej 10 minut - około 7 minut (700MB
danych, knoppix, 2 dyski fatalnie ustawione bo nie chciały "gadać" ze sobą
na ATA100, partycja ntfs 40GB łącznie miała)
zgzipowane

porada dla uzywających knoppixa - niestety trzeba 1GB RAM lub partycję
ext2 lub 3 aby zapisać image

inaczej się wiesza bo brakuje mu miejsca do zapisu

pokazywał 99% a nie 100% przy zrzucaniu patrycji
ale OK, było dobrze - pewnie błąd softu, zresztą coś pisał o experimentalu

bootloader - jest plikiem INI na partycji ntfs, zatem jest traktowany jak
dane ;)

działa excellent, dzięki wszystkim za sugestie ;)

jak możesz przeslij na listę, nie wiem czy jutro dam radę a widzę wielkie
zainteresowanie tematem