soft do wybierania profili sieciowych

Poszukuję programu, który umożliwiałby łatwe (np. z menu przy
bootowaniu) wybranie profilu sieciowego, jaki ma włączyć. Chodząc z
notebookiem po różnych sieciach takie coś by się bardzo przydało.

Owszem, są pakiety do nieinteraktywnego "odkrywania" sieci (tzn. poprzez
sniffowanie czy inne techniki jest w stanie wykryć gdzie się
podłączyliśmy, nawet jeśli nie ma DHCP). Ale mi zależy na czymś prostym,
kontrolowanym przeze mnie.

Szukałem już długo i nie znalazłem, więc napisałem swój skrypcik z
użyciem tekstowych okienek, ale teraz pomyślałem, żeby może zapytać tutaj.

Wanted