Re: Dziwna "niedyspozycja" systemu

Dnia śro 31. marca 2004 17:10, Michał Niezbecki napisał:
> Witam,

> Fajne. Ladne gui :)
no ale bardzo denerwujące
brakuje mu opcji --quite (czy jak to się pisze) aby działał cicho i tylko
alarmy i alerty wyświetlał, bo przy kilku serwerach może się odechcieć czytać
komunikaty z cronów nadsyłane.... ;)

Dlatego moim faworytem nadal pozostanie chkrootkit...

> Ale zawsze mozna apt-get install chkrootkit
> (polecano go po kompromitacji serverow debiana)
> aha, chkrootkit czasem miewa falszywe alarmy, dlatego zanim wylejesz

No dokładnie, mnie np. zawsze zgłasza zainfekowany port 465 ;)

	Krzysztof Jóźwiak