Re: Dziwna "niedyspozycja" systemu

W liście z śro, 31-03-2004, godz. 12:46, Marcin Owsiany pisze:

> Na oko: rootkit albo jakieś fikuśne problemy sprzętowe.

Sprawdziłem przy pomocy http://www.rootkit.nl i nic nie ma (nie wiem
jaka jest faktyczna skuteczność tego narzędzia...). Co do problemu
sprzętowego, to nie mam pewności, w sumie ma z pół roku i nigdy takich
akcji nie robił. Z drugiej strony, wczoraj zrobiłem mu restart i już
takich objawów nie ma, ale ciągle pozostaje pytanie o co chodziło :)

Pozdrawiam,
Marek.