Re: Linux i winda na osobnych dyskach

Dnia 12:47 30.03.2004, Bogusław Olszewski napisał(a):
> Witam,
> Mam taki problemik Chcę aby w komputerze w którym są dwa dyski na jednym
> był linux (dysk w szufladzie) na drugim winda. No i problemy. Jak na hda

umieść lilo w Master Boot Record dysku hda (boot=/dev/hda) Linux niech
sobie wisi dajmy na to na hdc1 (root=/dev/hdc1) a W*ndows na hda1
(other=/dev/hda1).
najważniejsze jest to co napisałem na początku. twoje problemy wynikały
prawdopodobnie z tego, iż umieściłeś lilo w sektorze startowym partycji lub
MBR dysku znajdującego sie w kieszeni.

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

    "There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
       We don't believe this to be a coincidence." --Jeremy S. Anderson