Linux i winda na osobnych dyskach

Witam,
Mam taki problemik Chcę aby w komputerze w którym są dwa dyski na jednym był linux (dysk w szufladzie) na drugim winda. No i problemy. Jak na hda był windows debian się zainstalował ale przy konfiguracji lilo były jakieś problemy (ech nie pamiętam). W każdym bądź razie chodziło ale po wyjęciu dysku z linuxem (hdc) winda nie startowała.
Próbuję więc linuxa na hda ale teraz lilo mi nie startuje windy z hdc1 :(

Może ktoś pomóc jak to rozwiązać? Czyli chodzi o to, że jak dysk z linuxem będzie w kieszeni to lilo bootuje dwa systemy a po wyciągnięciu kieszenij startuje winda.

B.O.