Re: libperl5.8_5.8.3-3

Dnia 30/03/04 , bieniu@gras.poznan.pl napisał(a):

> przeciez nie mozna zainstalowac sobie wczesniejszych wersji jesli jest
> nowsza, musialbym odinstalowac wczesniejsza a gdy daje apt-get remove
> perl-base to 280 pakietow chce wywalac :D hm hm
>
> zaczna sie jazdy z zaleznosciami i moze mi pasc nie tylko openwebmail hm
> hm
>
> pozdr
> bieniu

dpkg -i perl-base_5.8.3-2_i386.deb, etc...

Wcześniej sobie oczywiście ściągnij te pakiety :)
Minus tego taki że apt-get będzie chciał to naprawić i przywrócić
aktualne wersje. Tak jak mówiłem, póki co działa i to dla mnie
najważniejsze... a jak poprawią paczki to sie naprawi...

Z poważaniem
Sławomir "Lamagra" Wróbel
GG: #179048 | ICQ: #114861480
JID: lamagra(at)jabber(dot)org