Re: Kopete i GG

Dnia pią 27. lutego 2004 01:09, Krzysztof Krupa napisał:
> Tez zainstalowalem i nie mam GG. Szukalem plugina i tez nie znalazlem.
> Znalazlem za to to:
> http://gj.pointblue.com.pl/kopete/
>
> Cos mi sie wydaje ze trzeba sobie samemu kompilnac, a ze w README.Debian
> pisze... no coz, blad chyba.
> U mnie kompilacja odpada - nie bede sciagal calego *libqt*dev

Zgłosiłem buga i dowiedziałem się, że:

<cytat>
I had some problems linking kopete with libgadu. Maybe it is now fixed
so, I'll try again
</cytat>

W każdym razie jak się nowa wersja w repozytorium pojawi to może już z GG :)

> PS. Ladny messenger, nie powiem :-( No chyba ze ktos zrobi paczke
> z GG :-)

A ładny! I dlatego właśnie mi się uwidziało go popróbować ;)

Romek Kalukiewicz