Re: Kopete i GG

On Thu, Feb 26, 2004 at 10:47:16PM +0100, Roman Kalukiewicz wrote:

> Czy ktoś wie jak uruchomić Kopete z Gadu Gadu?
>
> W opisie pisze, że Kopete obsługuje GG, a niestety nie widzę tego plugina.
> W /usr/share/doc/kopete/README.Debian pisze wręcz, że obsługuje, a wszystkie
> zależności spełniłem i dalej nie ma.
>
> Jakieś sugestie?

Tez zainstalowalem i nie mam GG. Szukalem plugina i tez nie znalazlem.
Znalazlem za to to:
http://gj.pointblue.com.pl/kopete/

Cos mi sie wydaje ze trzeba sobie samemu kompilnac, a ze w README.Debian pisze...
no coz, blad chyba.
U mnie kompilacja odpada - nie bede sciagal calego *libqt*dev

PS. Ladny messenger, nie powiem :-( No chyba ze ktos zrobi paczke
z GG :-)

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |