snort w debian stable a wysylanie maili ze statystykami ... (i ignorowanie hostów)

Witam!

Zainstalowałem z paczek Snorta w Debianie i mam problem z raportami
dostarczanymi przez maila (przychodzą puste). Natomiast Snort z paczek nie ma
tego problemu...

Ktoś rozwiązał ten problem?

Przy okazji, jak ustawić snorta aby nie reagował na działania z określonych
kompów, dyrektywy:

preprocessor portscan-ignorehosts: 212.191.200.8
preprocessor portscan2-ignorehosts: 212.191.200.8

nie działają (tzn. i tak są wykrywane skany ale mniej).
Mam zamaskowaną sięc przez 212.191.200.8 i połączenia na rózne kompy są
traktowane jako ataki na zewnątrz...

	Krzysztof Jóźwiak