Re: Wake on LAN

Mógłbyś sprecyzować pytanie? Jedyna odpowiedź jaka przychodzi
mi do głowy w chwili obecnej, to: żadne.

Mam sieciowke z Wake on Lan - i opcja ta dziala - po wyslaniu do komputera sygnalu ether-wake komputer sie budzi - problem jest taki ze komputer budzi sie jedynie wtedy gdy przed wylaczeniem pracowal w Windowsie. PO wylaczeniu go z poziomu Linuxa ether-wake nie jest w stanie rozbudzic komputera, wywnioskowalem z tego za pewne nie mam czegos wkompilowanego w jadro (najprawdopodobniej czegos zwiazanego z ACPI tudziez APM) i o tym wlasnie traktuje moje pytanie. Byc moze cos zwiazanego z Suspend to Ram...

Qbooch