pakiet menu - po polsku

Witam,

nie wiem, może jestem ślepy, albo co, ale nie mogę dojść, jak uzyskać menu po polsku. Mam debian unstable, pakiety wmaker i menu. Wszystko fajnie, ale menu dostępne po kliknięciu prawym przyciskiem myszy jest po angielsku. Mnie to nie przeszkadza, ale ostatnio instalowałem toto komuś kto nie zna zbyt angielskiego i wolałby po polsku. Czytałem w changelogu, że menu zostało spolszczone. Ale w manualu ani słowa na ten temat, google też mi nie pomógł (jedynie doczytałem, że ktoś ma krzaczki zamiast polskich liter). A ja nie mam ani krzaczków, ani polskich napisów ;-)

Aha, locale mam pl_PL, polskie czcionki działają, więc to chyba nie to.

Pozdrawiam,
misiek
--
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***