Planet WL-8305

Kupiłem niedawno kartę bezprzewodową firmy Planet.
Mam pewnien problem, przy instalowaniu acx100 na mój kernel (Sarge, kernel -
2.4.22 rekompilowany), komputer się zwiesza.

Karty są na 100% dobre, kożystałem z kilku instrukcji odpalenia kart, w tym
z How_to na stronie acx100.sourcefogre.net. Zawsze ten sam efekt - albo
moduł sie nie instaluje, albo wiesza mi system.

Czy ktoś odpalił ta radiówkę na swoim kompie?
Polećcie mi jakiś artykuł lub pomóżcie w instalacji.

Z góry dzięki.