Re: czas w debianie

Hello firegold,

Thursday, October 30, 2003, 7:13:12 PM, you wrote:

f> witam
f> chcialem sie zapytac jak zmienc czas w debianie bo aktualnie mam 1 listopada godzina tez inna... zainstalowalem ntp i podalem 3 servery polskie i niewiem co dalej zrobic... byl by ktos tak mily i
f> napisal by mi co mam gdzie wklepac ? bardzo dziekuje.

Proponuje:
apt-get install chrony
man chrony
man chronyd
man chronyc
ls -l /usr/share/doc/chrony

Bardzo sympatyczny IMHO klient/serwer ntp. Elastyczny, prosty w
konfiguracji, potrafi pracowac offline przyjmujac za zrodlo czasu
pokladowy rtc, doskonale sobie radzi z laczem przez ppp itd...
itd...;) Po prostu: less /usr/share/doc/chrony.txt

--
Best regards,
 Janes                            mailto:janes@hot.pl