Re: Planet WL-8305

> Kupiłem niedawno kartę bezprzewodową firmy Planet.
> Mam pewnien problem, przy instalowaniu acx100 na mój kernel (Sarge, kernel -
> 2.4.22 rekompilowany), komputer się zwiesza.

Witam
 mam Dlinka na tym samym chipsecie. Moduł acx100 0.2pre3 na jaju 2.4.22.
Na razie daje radę. Zgaduję, że skompilowałeś 0.2pre4. Nie cieszy się
opinią stabilnego. Sugeruję wypróbowanie innych pre. Jeśli to nie pomoże
ściągnij inny firmware ze strony producenta. Jeśli czytałeś dokładnie
HowTo, wiesz o które pliki chodzi. Jeszcze jedno: w jednym z serwisów
powiedziano mi, że karty planeta na acx100 to dokładnie to samo co
Dlinki DWL-520+. Nie wiem ile w tym prawdy, ale faktycznie są zbliżone.
Różni je nalepka na obudowie. Jeśli nie idzie z firmwarem Planeta,
spróbuj ściągnąć firmware od Dlinka i pokombinuj z różnymi wersjami
żródełek.
Pzdr
Barthoosh