Re: hp3420

On Thu, 30 Oct 2003 12:19:09 +0100 (CET)
Radek Rzepka <galen@obrazoburca.nbox.pl> wrote:

>       Debian sid, jajo 2.4.22-1-k7 na laptopie, zainstalowany cupsys,
> usbmgr i wszystko co znalazlem w pakietach zaczynajace sie od usb*.
> Problem mam z drukarka hp3420, pieknie ja wykrywa usbmgr pika az milo i
> pokazuje w configu cupsys ze na usb numer 1 jest drukarka hp3420. Dalsza
> jednak konfiguracja zmusza mnie do wyboru sterownika, doinstalowalem
> wszystkie pakiety zwiazane z gimpprint i mam tych drukarek troche do
> wyboru niemniej probowalem chyhba na 10 i nie dziala. W errlogu mam
> komunikat ze nie Media source is empty... czyli ze nie mam papieru,
> [...]

Przeczytaj sobie opis instalacji drukarek HP na http://linuxprinting.org/
Wszystko jest tam świetnie wyjaśnione. Nie działa Ci drukarka, ponieważ
nie masz hpijs i/lub foomatic-db-hpijs (wszystko w paczkach).
W ogóle widać, że nie szukałeś, przed zadaniem pytania:

http://linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-DeskJet_3420

Tu znajdziesz informacje co i jak poustawiać (dla:  CUPS, LPD, LPRng,
GNUlpr, PPR, PDQ). Niestety to bardzo tani model, nie najlepszy i tylko
częściowo wspierany przez sterowniki linuksowe.

Karol
--
|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|