hp3420

Witam!

      Debian sid, jajo 2.4.22-1-k7 na laptopie, zainstalowany cupsys,
usbmgr i wszystko co znalazlem w pakietach zaczynajace sie od usb*.
Problem mam z drukarka hp3420, pieknie ja wykrywa usbmgr pika az milo i
pokazuje w configu cupsys ze na usb numer 1 jest drukarka hp3420. Dalsza
jednak konfiguracja zmusza mnie do wyboru sterownika, doinstalowalem
wszystkie pakiety zwiazane z gimpprint i mam tych drukarek troche do
wyboru niemniej probowalem chyhba na 10 i nie dziala. W errlogu mam
komunikat ze nie Media source is empty... czyli ze nie mam papieru,
podczas, gdy nie tylko on jest, ale tez drukarka przelaczona na winde bez
ruszania papieru dziala bardzo dobrze. Moze ktos z was mial podobny
problem i wie na jakim sterowniku konkretnie to powinno chodzic, bo
sterownika dokladnie do tego modelu nie mam. Wzglednie jak ktos taka ma to
bym poprosil o zrzut konfiguracji tej drukarki.
Aha gdyby ktos jeszcze mial watpliwosci mam na tym cupsys skonfigurowane
dwie drukarki laserowe stojace w pracy i dzialajace bardzo poprawnie, tak
wiec cupsys mi dziala. ;-) Swoja droga Ciekawe jest to ze w Linuksie to
nie drukarki sieciowe sa problemem tylko biurkowe.

Pozdrawiam

Radek