Re: problem z uruchomieniem nowej neostrady

Cześć !

W nawiązaniu do:
http://lists.debian.org/debian-user-polish/2003/debian-user-polish-200309/msg00294.html

Wygląda, że pppoa3 sprawdza czy istnieją starsze procesy pppoa3 poprzez
semafory SYSV. Tyle tylko, ze procesu dawno nie ma, ale semafor widac w
"ipcs". pppoa3 ubija proces z /var/run/pppoa3-modem1.pid i czeka "wieczność"
na semaforze. Wygląda na bug w pppoa3, zobaczę wersję z CVS i napiszę
autorowi.

Ja rozwiązałem problem w sposób następujący:

killall pppd   (ubija także wszystkie pppoa3).
ipcs  (znaleźć semid np. 589824)

------ Semaphore Arrays --------
key        semid      owner      perms      nsems
0x4d444d01 589824     root      700        1

ipcrm -s 589824

(moze być też konieczne przestartowanie modemu)
pppd call neostrada

Używałem  speedtouch_1.2-0beta1 z CD.

Ogólnie, hula jak burza.

Tomek Motylewski