Re: TeX w Debianie - od czego zacząć? TeX Live? teTeX?

Dnia Wed, 29 Oct 2003, Shot napisał:

> Co polecacie? Zaznaczam, że TeX-owcem jestem bardzo początkującym, więc
> zależałoby mi na w miarę prostym sposobie uzyskania działającej całości
> (jednakże z polskim dzieleniem słów itp.).

Ja osobiscie mysle, ze na potrzeba szarego czlowieka, ktory nie musi
pisac nut i schematow chemicznych wystarczy instalacja tetex-extra w
zupelnosci (a moze i nuty z tym tez da sie pisac?). W kazdym razie
LaTeX w tym jest.

Z tego co pamietam, to w woody'm nie ma polskeigo przenoszenia
wyrazow, a w sidzie mi to dziala jak najbardziej. Przynajmniej z
\usepackage[MeX]{polski}

A w porownaniu z Windowsowym MikTeX'm to chyba nie ma zadnych zmian
(oprocz tego, ze wreszcie tylde mozna napisac normalnie i, ze
'inputenc' raczej trzeba uzywac 'latin2')

A jak chodzi o inne czary, to jak zwykle apt-cache search ;)

Pozdrawiam
Romek Kalukiewicz

PS. Zaznaczam, ze nic nie wiem o TeX Live - moze jest i bardziej
bajerancki, ale... mi nic poza TeTeXem nie potrzeba i pewnie nigdy
nie bedzie potrzeba ;)